środa, 17 kwietnia 2013

Mój warsztacik :)

Dziś Kochani pokażę Wam mój warsztacik, tzn. na czym i z z czym pracuję... Moje ulubione pudełka i pudełeczka, gdzie koraliki mają swoje miejsca, gdzie leżą sobie bigle, sztyfty, igły, łączniki, przedłużki , łańcuszki, kuleczki, łapaczki, zatyczki ,zaciski, kółeczka,krawatki, rurki, podstawy kolczyków i inne tam takie drobiazgi :) Moje szczypce, cążki i bociany od których nie raz i nie dwa miałam na rękach odciski :)  Popatrzcie sobie ile tego drobiazgu jest... A jak nie daj co się rozsypie to dopiero jest jazda... :)

A z innej beczki to mój kochany mąż zamówił  mi dziś śliczny, czerwony rower... Taki z koszyczkiem na kierownicy, z fajną lampeczką, z bagażnikiem... Już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła się na nim przejechaćććććć !!! :)


I jeszcze jedna sprawa :) http://allegro.pl/show_item.php?item=3183629247   Buciki czarne rozmiar 36 do sprzedania. Bardzo ładne więc gdyby co to zaglądnąć sobie proszę i  zamówić ;)


















2 komentarze:

  1. Jak się rozsypie to jedynie usiąść i płakać hehe
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny warsztacik :-) a jak się rozsypie to odkurzacz i rozcinanie worka ;-)

    OdpowiedzUsuń

Sezonowo...

Boże narodzenie i  to co z tym związane - bombki, choineczki, stroiki... Na Wielkanoc - pisanki i stroiczki A na co dzień i od święta  - k...