piątek, 19 kwietnia 2013

Koraliki, błyskotki czyli to co niemal każda z nas lubić powinna :)

Już od małego każda z nas posiada pewną cechę, która sprawia, że o co kolorowe, błyszczące, ozdobne nas pociąga, wabi nasz wzrok i mówi : "weź mnie" :)
 Do rzadkich nie należy widok małych dziewczynek, które na swych paluszkach noszą "prawdziwe, czarodziejskie" pierścienie, ich szyje przyozdobione są nie jednym a wieloma sznurkami korali, wisiorkami, na malutkich przegubach rąk mienią się błyszczące pacioreczki  :)  Noooo jeszcze i we włosach zdarza się dojrzeć jakieś błyskoteczki :) Jak to jest, że MY po prostu od małego wiemy co jest piękne i dodaje nam blasku :) No bo jak można zachwycać się kluczami, młotkami, kombinerkami i dłońmi brudnym od smaru. Chociaż w sumie można, pewna część naszej populacji tak ma :)
Ale ja luuubię te osoby co wolą błyskotki i to jeszcze takie robione moimi rękoma :) dlatego zapraszam na mój profil na:
 NK http://nk.pl/#profile#!q?photoviewer=[54059968,100]
 i na FB https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1896013657191.54450.1747103881&type=3
Aaaa , mój rower jeszcze nie przyjechał...




2 komentarze:

  1. Kochana, jak pech to pech. Dzisiaj nie dość, że zgubiłam (!) bransoletkę Twojej roboty, to jeszcze po południu, gdzieś w tej wichurze zniknął mi przecudowny kolczyk z kolekcji!!!! jak pech to pech. Wiosna nie jest mi przychylna :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak do mnie przyjedziesz to coś poradzimy :) :*

    OdpowiedzUsuń

Sezonowo...

Boże narodzenie i  to co z tym związane - bombki, choineczki, stroiki... Na Wielkanoc - pisanki i stroiczki A na co dzień i od święta  - k...