niedziela, 23 marca 2014

Niebieski

Dziś zapowiadana pierwsza część cudeniek w odcieniach nieba :)
 Hmmm czy wiosna u Was już na dobre zagościła bo u nas dziś znowu pod chmurką było, choć temperatura to całkiem znośna. Dziś wyczytałam fajny tekścik i cały dzień "chodzi" on za mną : "Wiosna wchodzi w nas przez źrenice" . No po prostu urzekł mnie... :) I tak "źrenicowałam" i faktycznie wypełniałam się wiosną... krokusami, fiołkami, szafirkami, forsycją... Pięknie, narawdę pięknie jest :)
A teraz obiecane fotki :) Zapraszam :)
A przy okazji zapraszam na mojego "słodkiego" bloga : http://amatoraslodkapora.blogspot.com/

1.

2.

3.

4.

.5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

A już wkrótce niebieski ciąg dalszy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sezonowo...

Boże narodzenie i  to co z tym związane - bombki, choineczki, stroiki... Na Wielkanoc - pisanki i stroiczki A na co dzień i od święta  - k...