wtorek, 13 grudnia 2016

Po prostu uwielbiam to!

Często słyszę pytanie: chce ci się, to takie czasochłonne. tak chce mi się. Ja to uwielbiam, ja to kocham. moje prace ręczne mają na mnie bardzo uspokajający wpływ. W trakcie pracy wyciszam się i niesamowicie wypoczywam. Daje mi to niesamowitą przyjemność. Wszyscy podziwiają moją cierpliwość. A czy ją mam??? do koralików i "moich" robótek tak ale rzeczy typu szydełki, robótki na drutach czy przyszycie guzika to wielkie dla mnie wyzwanie. Nienawidzę... ;)
A gdy widzę radość i błysk w oku kupującego moje prace to... :) :) :)
dziś czasu było mało ale ... powstał stroik dla mojej mamy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sezonowo...

Boże narodzenie i  to co z tym związane - bombki, choineczki, stroiki... Na Wielkanoc - pisanki i stroiczki A na co dzień i od święta  - k...