piątek, 7 października 2016

Zawsze coś...

Normalnie nie może być normalnie... Kolano, kręgosłup a teraz...
We wtorek wychodzę sobie na dwór i buuuum , lecęęęę, chwytam powietrze a ono nie daje się złapać... No wredne takie... No i wylądowałam na samym dole z ogromnym bólem kostki. W efekcie końcowym tego wydarzenia usłyszałam od pana doktora: mocne skręcenie lewego stawu skokowego... No fajnie, super, normalnie pragnęłam tego... Wrrrrrr...
 No i tak sobie wegetuję z opuchniętą i zasiniałą nóżką... Ale dziś siedziałam i pokoralikowałam troszkę, jutro fotki się zrobią i pokażę co tam wyszło a dziś komplecik, który zrobiłam jako upominek dla mojej kochanej, szalonej i cudownej cioteczki :)


I jeszcze autko co to je ostatnio stroiłam na ślub :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sezonowo...

Boże narodzenie i  to co z tym związane - bombki, choineczki, stroiki... Na Wielkanoc - pisanki i stroiczki A na co dzień i od święta  - k...