środa, 4 czerwca 2014

Kolorowo, tęczowo...

Daaawno nie pisałam ale ja czasami tak mam jak mnie leń dopadnie to nie ma zmiłuj... Kolczyki zrobione leżały i czekały no ale najważniejsze, że się doczekały :)
Mimo, że ostatnie dni były dla mnie nie za wesołe ( ale o tym napiszę osobnego posta, bo warto) to jednak dziś przełamałam się no i jestem :)
Poniżej kolczyki i komplet z kolczykami do wyboru.
No i jest dużo kolorów bo to wszak lato tuż tuż i choć natura ma ostatnio z emisją promieni słonecznych i ciepła jakiś problem, to może jak koraliki zobaczy to nabierze ochoty na iście letnie klimaty ;)
ZAPRASZAM
 I jeszcze zapraszam na facebookową stronkę gdzie wszystkie zdjątka są posegregowane kategoriami w albumach :) POLUB
A teraz pokaz!!! :) :) :)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sezonowo...

Boże narodzenie i  to co z tym związane - bombki, choineczki, stroiki... Na Wielkanoc - pisanki i stroiczki A na co dzień i od święta  - k...