poniedziałek, 20 maja 2013

Różności :)

   Wczorajsza niedziela była baaardzo udana :) najpierw mój nowy rowerek wybrał się ( oczywiście razem ze mną ) na przemiłą wycieczkę rowerową. Z obciążeniem w postaci mojego synka na bagażniku przejechaliśmy około 15 kilometrów , choć miałam wrażenie, że 150 ;)
   No a potem Derby Lubuskie i 10-cio punktowa przewaga gorzowskiej Stali nad Falubazem :) Oby tak dalej:) Trzymam kciuki za naszych żużlowców:) a tak na marginesie to w moim domu tylko ja wierzyłam w wygraną naszych :p
   Dziś z kolei odpaliliśmy naszą nową kosiareczkę :) czerwona maszyna najbardziej przypadła do gustu Antosiowi, który po zakończeniu koszenia z płaczem domagał się kontynuacji :)
   No a teraz koraliczki :) przedstawiam trzy wiosenne kompleciki :)
Drewniane kuleczki i kosteczki :)

Tu również wykorzystałam tylko drewniane koraliki :)

A ten komplet to mix pojedynczych koralików jakie mi pozostawały :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sezonowo...

Boże narodzenie i  to co z tym związane - bombki, choineczki, stroiki... Na Wielkanoc - pisanki i stroiczki A na co dzień i od święta  - k...