środa, 8 maja 2013

Majowe rozważania

    Maj - piękny wiosenny miesiąc, pełen zieleni i kwitnących kwiatów. Miesiąc zakochanych... Ale ja maja nie lubię chyba od zawsze... Dlaczego? Nie wiem ale jest tak chyba od zawsze a bynajmniej od momentu od kiedy zdałam sobie sprawę z tego, że w maju burza jest inna, bardziej złowrogie są jej pomrukiwania a ptaki śpiewają w taki sposób, że ciarki ze strachu przechodzą mi po plecach. maja nienawidzę wręcz i chyba już nic tego nie zmieni... Takie moje małe dziwactwo...
   Czego jeszcze nie lubię? Pająków...Boję się ich przeraźliwie i chorobliwie. Moje spotkania z tymi stworzakami kończą się zazwyczaj wrzaskami, łzami i ogólną histerią...
   I jeszcze przerażają mnie motyle... Ich delikatność, te prawie przeźroczyste skrzydełka powodują u mnie lęk przed tymi owadami. Może to dziwne ale ja tak mam...
   Ale Moja kochana Martusia boi się klowna i moje fobie rozumie...
Ale moich koralików się nie boję i ostatnio coś tam porobiłam więc pokazuję teraz :)

To jeszcze niedokończony komplecik dla Kamili :)

Morski komplet z podwójną bransoletką

Malutki srebrny zestawik :)

Czerwona bransoletka z dużych, drewnianych, czerwonych kostek i srebrnych kulek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sezonowo...

Boże narodzenie i  to co z tym związane - bombki, choineczki, stroiki... Na Wielkanoc - pisanki i stroiczki A na co dzień i od święta  - k...