czwartek, 28 sierpnia 2014

Coś nowego :)

Dawno nic nie pisałam ale po prostu nie miałam czym się pochwalić bo jakiś zastój twórczy miałam. No ale natchnęło mnie, pokombinowałam i jest coś nowego.moje dziecię rzekło, że to coś w stylu "wiktoriańskim". Ja tam nie wiem jaki to styl ale...podoba mi się :) A to chyba najważniejsze :)
tak więc kilka koralików toho ( to te malutkie), kilka dużych i małych perełek i oto dwa nowe komplety. Jak wam się podobają? Wiem, że nie są jeszcze doskonałe ale to pierwsze moje dzieła takie właśnie.
A tak przy okazji to czy wam do drzwi też już jesień puka??? :) :) :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sezonowo...

Boże narodzenie i  to co z tym związane - bombki, choineczki, stroiki... Na Wielkanoc - pisanki i stroiczki A na co dzień i od święta  - k...