piątek, 25 lipca 2014

Nijako tak jakoś...

Dziwne to lato w tym roku. Nie wygrzeje, nie bardzo opali... Dla mnie stanowczo za mało ciepła... Ja ciepłoluba jestem... A jak tak nijako to i nic robić się nie chce... Gotowanie nie idzie, w sprzątaniu braki a i w koralikach grzebać też się nie chce. Wczoraj i dziś troszkę tworzyłam, a że przerwa w koralikowaniu trochę długawa była to aż odciski mi się porobiły na łapkach... Taka delikatna jestem ;)
Zapraszam:) :) :)

                                                                                                                                                                                                     
Coś na łapkę ;)

Zeberki :)

Jagódkowe ;)

Marmurki

Fioletowe oczka

Różowe perełki

Pogodne niebo :)

Perełkowy "ryżowy" komplecik

Bursztynki i piasek pustyni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sezonowo...

Boże narodzenie i  to co z tym związane - bombki, choineczki, stroiki... Na Wielkanoc - pisanki i stroiczki A na co dzień i od święta  - k...