czwartek, 3 kwietnia 2014

Czarny

Elegancki, dostojny, poważny, dorosły... To taki kolor pasujący do wszystkiego.I na wieczorne wyjście i na popołudniowy spacerek i na zwykłe bieganie po domu :) Jak kto woli i co kto lubi :)
A ja dziś jakaś taka baaardzo zmęczona jestem i na dodatek dziwne bóle nadgarstków mam więc nawet pokoraliczkować za bardzo nie mogę bo boli... :(
Mam nadzieję, że to tylko przemęczenie materiału bo ostatnio troszkę tych moich łapek poużywałam do ciężkiej pracy fizycznej a że zastałe były to są bolesne efekty :)
A teraz już nie nudzę swoim stanem zdrowia tylko zapraszam na foteczki :)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sezonowo...

Boże narodzenie i  to co z tym związane - bombki, choineczki, stroiki... Na Wielkanoc - pisanki i stroiczki A na co dzień i od święta  - k...