poniedziałek, 14 października 2013

Być mamą...

Być mamą to szczęście  dla każdej kobiety, której zostało dane by doświadczyć tego stanu... Kosztem snu, spokoju, wolnego czasu otrzymujemy coś najpiękniejszego: dotyk malutkich rączek, uśmiech, pierwsze "MAMA" , zaufanie tej małej istoty do nas...
 Ostatnio mój trzylatek nazwał mnie " swoją ukochaną śmieszką..." :)
Starszy syn jak był mały zawsze witał się ze mną: Ja: dzień dobry Słoneczko, on: dzień dobry Promyczku... :)
Dziś młodszy dał mi kartkę pomalowaną farbką na wściekle różowy kolor. opis słowny brzmiał: śliczna chmurka dla Ciebie...
Dla takich chwil warto żyć. W takich chwilach nie pamięta się nieprzespanych nocy, bólu rąk od noszenia i kołysania, zmartwień podczas dziecięcych chorób...
Być mamą jest pięknie... I mam nadzieję, że kiedyś moje dzieci powiedzą , że fajnie jest mieć taką mamę jak ja :)
A z okazji trzecich urodzin mojego młodzszego Antka i zbliżających się czternastych urodzin Alberta powiem im KOCHAM WAS...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sezonowo...

Boże narodzenie i  to co z tym związane - bombki, choineczki, stroiki... Na Wielkanoc - pisanki i stroiczki A na co dzień i od święta  - k...