środa, 26 czerwca 2013

Wakacje! Znów będą wakacje!!!!

I znów dzieci będą się nudzić :) Ileż to razy dziennie będą padać słowa: Co mam robić? Nudzi mi się... Wrrrrrr :)
A tradycyjnie to pory roku szopki odstawiają, że hej... Wiosną królowała zima, teraz jak powinno być lato to jesień się rozgościła... I bądź ty człowieku miły, grzeczny i spokojny jak pogoda ma cię gdzieś i gra z tobą w grę, której reguł za cholerę zrozumieć nie można...
W najbliższym czasie czeka mnie sporo zajęć organizacyjnych związanych z wyadrzeniem ważnym nie tylko dla mnie ale i dla mojej babciuni i nie tylko dla niej... Ale o tym bliżej 13 lipca :) Trzymajcie kciuki aby wszystko wypaliło tak jak ma być :)
A teraz foteczki z koralikowania :) Podziwiajcie, komentujcie, zamawiajcie i kupujcie :) :) :)

Barwy nieba :)

Marta ????

A może ten?????

Malutki komplecik dla malutkiej Marty :) ♥

Dla dużej Martusi :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sezonowo...

Boże narodzenie i  to co z tym związane - bombki, choineczki, stroiki... Na Wielkanoc - pisanki i stroiczki A na co dzień i od święta  - k...